czwartek, 14 listopada 2013

Ginekolog - urolog

A mnie boli dupa, bo bylem u ginekologa zakladac spirale na jadra, zeby nie lataly od lewego do prawego, no i zawiodlem sie na dobre. Powinienem pojsc do urologa, ale zachcialo mi sie ginekologa.

Dodam jeszcze, ze dr robila mi zabieg na bolace jadra, bo zaklinowala sie spirala i dr nie mogac jej zdjac - zaczela pilowac - o zgrozo - co ja przezylem w jej gabinecie. z tego wrazenia poprzestawialy mi sie znaczki w komputerze i nie moge zlalezc liter. Koszmar. Teraz moje jadra sa strasznie obolale i posiniaczone. Wyobrazcie sobie, jaka traume przezylem. Co to w ogole ma znaczyc zeby dla kasy ginekolog przyjmowal mezczyzn w prywatnych gabinetach. a gdzie jest urolog pytalem - na moje pytanie dr odpowiedziala, - ma pan dwa w jednym - ginekolog to tak jak urolog dla mezczyzn. A moje biedne jadra ???? I kto mi teraz zdejmie spirale ??

Chyba pojde z tym do dentysty - oni maja w tym swietne doswiadczenie. Czy jest ktorys chetny ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz