czwartek, 7 listopada 2013

Specjalista chirurgii plastycznej

Witam,

Dostałem dzisiaj negatywny komentarz od osoby której nie znam, żaden z moich pacjentów nie zgłaszał objawów pooperacyjnych takich jak ta osoba więc podejrzewam że jest to opinia osoby mi nieprzechylnej, prawdopodobnie konkurencji.

Nie chcę być pomawiany na państwa portalu przez osoby w przykrych opiniach dla mnie na które nie mam żadnego wpływu, mogą być pisane przez każdego kto chce i może opisywać rzeczy które mu się podobają, nie poparte żadnymi faktami. Po zabiegach mam kontakt z pacjentami którzy zgłaszają sie do mnie na kontrolę po pół roku, roku - żaden pacjent nie zgłaszał takich zastrzeżeń jak ten pacjent który był niby operowany przeze mnie więc uważam że ta opinia jest skierowana w moją osobę ze strony konkurencji. Proszę o usunięcie negatywnej opinii.

R

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz